Translate

piątek, 8 lutego 2013

Kółko - krzyżyk

Jakoś mi ten czas przez palce leci i ciężko mi się z czymkolwiek wyrobić :( Dlatego tak mało prac ostatnio :/ Ale moje chłopaki z niedługo jada na 2 tygodnie do Polski to mam nadzieję, nadrobić wszystko :)

Dzisiaj pokażę prace na kolejne piątkowe wyzwanie na SP - Kółko i krzyżyk.  Bardzo fajny temat -  w pracy musi być zawarty motyw gry kółko i krzyżyk.

{ Funny Faces}


 Jak widać szaleję z mediami :) Ale chciałam żeby scrap wyglądał tak jak przeważnie wyglądają kartki, na których gra się w kółko i krzyżyk...pogniecione, poplamione, brudne...


 Użyłam tutaj 2 kolekcji Galerii Papieru - Lekcja Miłości i Biała Róża.




2 komentarze:

  1. Zdecydowanie świetnie wykorzystałaś motyw kółko-krzyżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł, fantastyczne wykonanie, fantastyczny scrap.

    OdpowiedzUsuń