Translate

niedziela, 25 kwietnia 2010

Bajkowo

Chłopaki jutro wracają więc korzystam jeszcze z czasu wolnego i produkuję kolejne kartki...mąż mówi że to już mania a nie hobby ale co ja poradzę, że uwielbiam to robić. Na ten czas przedstawiam wam moje dwie karteczki zrobione na 3 wyzwania.

Sketch Saturday




A ta zrobiona na podstawie mapki Card positioning systems 


oraz na  Paper Sundaes Challenge #15 pt. "Build a Paper Sundae"!
Three scoops of ice cream: 3 patterned papers
Two toppings: 2 different cardstocks
One cherry: a single flower.



Chciałam podziękować wszystkim, 
którzy odwiedzają moją stronkę
i zostawiają tak przemiłe komentarze. 
DZIĘKUJĘ WAM BARDZO!!!! 
Naprawdę wiele to dla mnie znaczy,
że ktoś tutaj zagląda  i oglada moje prace. 
Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie!!!

5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo ładne! Stylowe, pełne uroku...

    OdpowiedzUsuń
  2. really pretty and elegant! great take on the challenge!
    Thanks for joining us at Paper Sundaes!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely colour combination! Neat looking card :) Thanks for playing along at Paper Sundaes.

    OdpowiedzUsuń
  4. Your cards are great, SOOOO love what you did with the CPS sketch and that wonderful crown.

    OdpowiedzUsuń
  5. beauiful cards! *claps*
    Thank you for joining in with our sketch saturday challenge this week :)
    Jo xx

    OdpowiedzUsuń