Translate

wtorek, 13 kwietnia 2010

Kompleciki dwa

Pierwszy raz robiłam takie kompleciki. Mężuś przyniósł mi z pracy pełno czarnych pudełek, które są fantastyczne do oklejania. Pierwszy komplecik: pudełko na prezent, tag do prezentu i kartka, zrobiony z myślą o urodzinach mojej przyjaciółki, dosyć skromny bo jeszcze nie wiem dokładnie co się z czym je.



Kartka z tego kompleciku pójdzie na wyzwanie The Shabby Tea Room pt. It's hip to be square



Drugi komplecik, na razie bez pudełka, zrobiony już tylko i wyłącznie dla przyjemności i po to, żeby był na jakąś męską okazję.


6 komentarzy:

  1. So pretty ... I love that pink (patterned) paper! So Glad You Could Join us in the Tea Room this week:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne.Ten męski na prawdę konkretny.Muszę nieco podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy, muszę jeszcze wykombinować jak zrobić kobiece kształty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful soft colors and a lovely design. Thanks for playing along with us at The Shabby Tea Room.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych Twoich kompletach !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne te TWOJE karteczki.Też mi się czasem zdarza "dłubać
    'takie różności...ale moje prace jakoś nigdy mi się ąz tak nie podobają jak czyjeś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń