Translate

środa, 7 kwietnia 2010

Kwieciście czyli fioletowo, różowo i zielono

Wiosna już zawitała nawet do Irlandii więc będzie kwieciście...nie wiem nawet czy takie słowo istnieje ale bardzo mi się podoba :)

 Pierwsza kartka wędruje na wyzwanie z Friday Sketchers





Kolejna na wyzwanie Cupcake Craft   pt. make your own flowers




Wiem, że nie jest to żadne arcydzieło ale jestem dumna z mojego kwiatuszka jak paw ;)

A pozostałe kartki zrobione już tylko i wyłącznie dla przyjemności. 




I bezimienna, bo nie wiadomo na jaką okazję trafi.


5 komentarzy:

  1. Baaardzo ładne, eleganckie. Jeszcze niedawno też bawiłam się w karteczki 3D, to bardzo pracochłonna, ale efektowna technika.
    Ta ostatnia kartusia szczególnie mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card and your flowers are stunning. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki !!!!
    Oj z pewnością musiały być pracochłonne, ale jaki efekt !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie karteczki - cudne!
    a kwiatek? śliczny!
    i ja byłabym dumna z takiego
    jak paw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful cards! You've been busy :)

    Thanks for playing with my sketch and joining the Friday Sketchers!

    Hugs Tanja

    OdpowiedzUsuń