Translate

sobota, 12 czerwca 2010

Oto ja

Scrap dla Scrapujących Polek pt. "coś o mnie". Ten scrap przedstawia całą moją osobę, a więc
- kolor błękitny i różowy, bo uwielbiam je w każdym odcieniu
- róże, bo jestem jak one niby delikatna ale potrafię pokazać pazurki
- ptak, bo uwielbiam zwierzęta
- zegar, bo w moim zyciu wszystko jest zorganizowane i uporządkowane, nie ma miejsca na przypadkowość
- prosty i przejrzysty układ pokazuje moją prostotę, zwyczajność oraz pedantyczność.
Robienie tego scrapa dało mi dużo do myślenia i wyszło mi, że jestem niezwykle nudna osobą...dlatego nie bez powodu sie mówi, że przeciwieństwa się przyciągają, bo mój mąż to jest totalny wariat i dzięki niemu moje życie jest radosne i pełne niespodzianek. No i oczywiście nie muszę wspominać o moim 2-letnim synku, dzięki któremu musiałam sie trochę zdystansować do siebie i do swoich cech :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz