Translate

czwartek, 8 lipca 2010

Kartka bez użycia papieru scrapbookingowego

Jakaś taka obrotna jestem przed wyjazdem...ale chyba robię na zapas, bo w Polsce u rodziców nie mam swojego sprzętu i nie będę nic robić przez 1,5 miesiąca!!! Choiaż już kombinuję jak tu wziąć podstawowy sprzęt żeby i tam coś tworzyć :) Ale nie wyprzedzajmy faktów, narazie jestem w szale robienia ramek na zdjęcia dla całej rodziny...to znaczy dzieci rodziny, bo one są najpiękniejsze :)
Ale dzisiaj pokażę tylko 2 prace dla Scapujących Polek. Pierwsza to kartka bez użycia papieru scrapbookingowego. Na papierze do drukowania czarnym tuszem wystemplowałam nutki oraz złotym tuszem motylki, które potraktowałam złotym emossingiem na gorąco. Efekt jak dla mnie rewelacyjny :)



A druga to ATC również dla SP pt. Turkusowe szaleństwo...mrrrr jak ja uwielbiam ten kolor!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz