Translate

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Jestem!!!!

Witam wszystkich po długieeeej przerwie :) Niestety w Świnoujściu nie miałam dostępu do neta...no i nawet nie było zbyt czasu na siedzenie przed komputerem. Ale teraz nadrobię "stracony" czas, już przejrzałam wszystkie zaległe posty na waszych blogach więc teraz przyszedł moment, żeby coś pokazać. Narazie pokażę Wam tylko jedną kartkę - kartkę ślubną, którą wczoraj trochę stunningowałam na potrzeby ślubu znajomych :) Kartkę zrobiłam na wyzwanie Embellish Magazine, troche biedna była więc postanowiłam pododawać co nieco.  Kartka przed zmiana wyglądała tak:

A po poprawkach tak:




Mam jeszcze do pokazania Album z Podróży dla SP, ale muszę go poddać sesji zdjęciowej :) I scrapa, który już dawno za mną chodził ale z braku przyborów na wakacjach nie mogłam go zrobić. Więc jak tylko jako tako rozpakowałam rzeczy od razu wzięłam się do roboty :) Efekt zobaczycie już wkrótce :)

2 komentarze:

  1. Świetna jest! Poprawki dobrze jej zrobiły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka super :) No i czekam na pozostałe zaległości :) A poza tym zapraszam do zabawy: http://merrymaking-scrap.blogspot.com/2010/08/stryszkowy-album-attic-album.html

    OdpowiedzUsuń