Translate

środa, 1 września 2010

10 rzeczy, które lubię

Ponieważ internet strasznie mi dzisiaj szwankuje niestety nie mogę pokazać moich prac, więc postanowiłam zagrać w zabawę, którą zaproponowała mi Merry making. A więc 10 rzeczy, które lubię:

1. uwielbiam czytać książki -głównie literaturę kobiecą
2. Jennifer Aniston i Jude Law
3. serial "Przyjaciele" - od kiedy jestem w Irlandii czyli od 4 latach oglądam ten serial codziennie
4. Świnoujście - słońce, plaża, morze... czegóż więcej chcieć
5. drinki - szczególnie te kolorowe
6. gdy wszystko jest dobrze zorganizowane i uporządkowane
7. gdy moje dziecko się śmieje na głoś
8. dobre jedzenie - szczególnie gdy je przygotuje mój mąż
9. słodycze - (niestety!!!!) staram się trzymać od nich z daleka
10. wszystkie cztery pory roku - każda z nich ma coś do zaoferowania.

Muszę przyznać, że nie było to łatwe znaleźć aż 10 rzeczy, które lubisz, ale udało się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz