Translate

niedziela, 12 września 2010

Romantycznie

Dzisiaj jestem wolna :)) Tzn. mąż ma wolne dzisiaj i bierze Młodego na spacer...uffff...nasze dziecko właśnie wkroczyło w wiek buntu i mówienia NIE na wszystko, także każdy dzień to katorga i sprawdzanie granic naszej wytrzymałości :/ Ale cóż trzeba to przeżyć :))
W ramach odpoczynku od męskich prac, które własnie produkuję postanowiłam zrobić coś kobiecego i romantycznego. Zachciało mi się czegoś różowego, delikatnego i z kwiatami i taki też powstał scrap ze mną w roli głównej..."To ja, Narcyz się nazywam..." :))))




4 komentarze:

  1. Aguś ,ślicznie scrapujesz..Piękny kolejny scrapek!Mam nadzieję,ze gdy sie spotkamy pod Twoim czujnym okiem i spróbuje czegoś większego:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo słodki i romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń