Translate

piątek, 20 maja 2011

Wszystkie dzieci nasze są...

Ponieważ moich Mężczyzn nie ma od kilku dni, wypoczywają w Świnoujściu, mam czas tylko dla siebie. Więc namiętnie nadrabiam zaległości i tworzę prace, które dawno chciałam zrobić a nigdy nie miałam na nie czasu. I tak było z tym albumem z pierwszej sesji zdjęciowej synka mojej koleżanki Alana. Wszystko samo się układało, kolory fotek idealnie wpasowały się w papiery, układ sam jakoś się tak zrobił i jestem w 101% całkowicie z niego zadowolona!!!






A jak już jesteśmy przy dzieciach to muszę się Wam czymś pochwalić. Mój scrap został opublikowany w angielskim magazynie Scrapbooking Magazine!!!!!!!!!!!!!!





4 komentarze:

  1. Albumik piękny, a maluch na niem jeszcze piękniejszy :)
    No i gratulacje Twojej pracy w magazynie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super album :D gratulacje i oby więcej takich sukcesów:D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny ,ciepły i radosny albumik. I gratuluję opublikowania pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje publikacji :) ale przede wszystkim zazdroszcze wolnego czasu - tez tak chce!!! :

    OdpowiedzUsuń