Translate

środa, 27 lipca 2011

Wakacyjnie

Dzisiaj środa a więc i 2 wyzwania. Pierwsze, na które serdecznie zapraszam to wyzwanie na Diabelskim Młynie. Liftujemy pracę Guguni...i muszę przyznać, że miałam wielki problem ze zliftowaniem tej pracy. Jakoś ostatnio choruję na bogate scrapy, pełne ozdób, warstw...więc zrobiłam go po swojemu :) Mam nadzieję, że Gugunia się nie obrazi :* W roli głównej papiery Webster's Pages "Yacht Club". Jedynym co łączy moją pracę z oryginałem to układ papierów pod zdjęciem oraz guziki :)







Kolejne wyzwanie....już moje ostatnie z Twisted Sketches. Tym razem twist to FUN, czyli temat w sam raz na wakacje. Tym razem użyłam kolekcji Bo Bunny, idealne dla wakacyjnych fotek.






To tyle na dzisiaj...post akurat odpoiada pogodzie tutaj...słonecznie i cieplutko :)

1 komentarz:

  1. Twój lift w DM przebija wszystkie! Genialnie wkomponowane zdjęcie, super dodatki!

    OdpowiedzUsuń