Translate

środa, 29 lutego 2012

Pastele

Dziękuję wszystkim, którzy trzymają kciuki za mnie. Ja wprawdzie nie wierzę, że mam jakieś szanse...250 zgłoszeń i ja między nimi ale zawsze warto spróbować :) Także dziękuję bardzo :* 
Dzisiaj pokażę tylko jedną karteczkę...jakoś tak  tym tygodniu średnio mi się chce cokolwiek robić. Ale postaram się poprawić...od niedzieli mam 2-tygodniowy urlop czyli dużo czasu dla siebie :D A teraz kartka....bardzo pastelowa, prosta i romantyczna.


Chciałam się jeszcze czymś pochwalić. Zawsze zazdrościłam dziewczynom ręcznie robionych kwiatów. Więc z tej zazdrości postanowiłam sama spróbować. Moje różyczki zrobiłam wg tego kursu Joanny. Z moich męczarni wyszło coś takiego...chyba całkiem nieźle jak na pierwszy raz. 



Duże zbliżenie bo moje różyczki mają raptem 2cm x 2cm...moje maleństwa. A oto z jakich dziurkaczy korzystałam.


Pozdrawiam serdecznie. A za tydzień kolejne spotkanie Scrapujących na Wyspach :D

5 komentarzy:

  1. Kartka piękna, a kwiatki wyszły cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aga i ja też mam od niedzieli 2 tygodnie urlopu:)
    nic tylko się doczekac nie mogę:)

    a kwiatki super wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. pastele to jest to! kocham miłością bezwzględną! :) Cudowna kartka!
    Kwiatek też uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś ,karteczka jest urocza i taka bardzo Twoja!!!
    a kwiatki,sliczne ,moze to bedzie temat naszego kolejnego spotkania..mi samej jakos nie wychodza choc mam mase kwiatkowych wykrojników:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kciuki trzymam,
    karteczka śliczna a kwaituszki profesjonalne!

    OdpowiedzUsuń