Translate

piątek, 4 maja 2012

Niebiesko

Dzisiaj ostatni post przed tygodniowym urlopem :)) Jedziemy gdzieś gdzie jest ciepło i grzeje słoneczko bo deszczu mam dość :) Wracając do rzeczy na pierwszy rzut idzie kartka na wyzwanie Scrapujących Polek - Kartka komunijna. Do tego kolory na wyzwanie Color Challenge.





I coś co już dawno chciałam zrobić. Scrapa z wykorzystaniem papierów The Scrap Cake - My Private Happiness - Creative Dreams. Wycięłam z nich motywy kółek i zrobiłam wielką ramkę na zdjęcia. Na zdjęcia mojego Alusia z każdych urodzin. 





 A oto moja gwiazdeczka. Ależ on się zmienił...


To na tyle dzisiaj. Do zobaczenia za tydzień :)))

4 komentarze:

  1. Piękne prace! Świetny pomysł z uwiecznieniem kolejnych urodzin na scrapku :o) Mój Maciuś w maju skończy 4 latka, czyżby byli rówieśnikami z Alusiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh dear! What fabulous projects! Love the fanfold embellishment on your card and that layout is just so precious! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card, I love the rosette, pearl, and pretty seam binding!
    Thanks for joining us at Cr84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  4. GORGEOUS card! LOVE the lace and the rosette and the flowers and the papers! FAB! THX for playing with us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń