Translate

sobota, 19 maja 2012

Mój wędraś

Jakieś pół roku temu postanowiłyśmy zorganizować sobie pierwszą edycją wędrujących albumów. Mój zakończył już wędrówkę i mogę się nim w końcu pochwalić. Tytuł albumu "Ja w shabby chic". Moim wymogiem było zrobić wpis w stylu shabby chic a wpis miał dotyczyć siebie + zdjęcie :)



 Mój wpis...dzisiaj zrobiłabym go zupełnie inaczej :/






Magda - Mumkaa - http://mumkaa.blogspot.com/


Agnieszka - Aniees - http://aniees.blogspot.com/




 





 Gdy wszystkie wędrasie już zakończą swoją drogę to to pokażę swoje wpisy - teraz nie chcę psuć efektu :)))

I jeszcze jedno ogłoszenie. Od poniedziałku swoje życie zaczyna nowy blog...można powiedzieć wyzwaniowo - mobilizujący, którego DT jestem częścią :) O szczegółach poinformuję w poniedziałek :D

8 komentarzy:

  1. ojejku! ale super całość się prezentuje!!
    rewelacja.
    Wpis Okki przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. super albumik
    każda strona inna
    niepowtarzalna

    fajna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, prawdziwe cacuszko, teraz masz niesamowitą pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny Kochana i dziekuje ze mnie mobilizujesz tym wpisem do pochwalenia sie moim Wedrasiem z tej samej edycji...8 niezwykłych babeczek :))dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album stworzyłyście. Niezwykła każda strona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny wędraś :) mi jakoś brak odwagi na taki projekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie!!! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń