Translate

środa, 23 maja 2012

Morze, nasze morze...

Witam wszystkich w ten piękny dzionek. U nas w Irlandii dzisiaj powyżej 20 stopni co można nazwać cudem. No i mamy piękne słoneczko...ponoć ma być tak do końca tygodnia a nawet dłużej :)))

Dzisiaj pokażę Wam album, który robiłam ponad miesiąc. Czemu tak długo??? Bo miałam wiele pomysłów na niego i nie mogłam się zdecydować, którą drogą iść. Ale skończyłam w końcu i jestem z niego bardzo zadowolona. Jak na razie najbardziej mix-mediowa praca jaką zrobiłam. Do tła zastosowałam tutaj białą farbę akrylową, którą pokryłam tekturę falistą. Spryskałam to shimmer sprayem w kolorze granatowym (na opakowaniu napisane jest że to kolor węgla drzewnego????). A do ozdobienia użyłam pasty strukturalnej...czyli czyste mix-mediowe szaleństwo :D

Oraz wyzwanie #33 na scrapki.pl wyzwaniowo pt. Natura - użyłam tutaj pięknych muszelek po małżach znalezionych wczoraj nad morzem.

{ Bray 2012 }











 I kilka zbliżeń na muszle. Chciałam żeby wyglądały jak rozchlapująca się i mam nadzieję, że efekt uzyskałam :)




18 komentarzy:

  1. bardzo pozytywna energia bije z tego albumu.
    no ale się nie dziwię, skoro tak pozytywna rodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia cuuudne, album jeszcze cudniejszy :) całość FANTASTYCZNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeeej jakie cudeńko! dopracowane w każdym calu! i kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko cudowny album...jestem nim oczarowana:) Cudo! Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj, piękny, cudnie uchwyciłaś klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Cudowne kolory i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! fantastyczny! morskie tło jest cudne!!! i jeszcze te kompozycje z muszelek :) piękne!!! stworzyłaś przepiękny album!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły, aż zatęskniłam za wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszka, pytasz o warszawski zlot? Mam nadzieję, że będę, przylecisz? :)) Jeszcze raz zerknęłam na ten album, no nieziemskie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny jest! Tyle szczegółów - super pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny album! Szalenie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna pamiątka:) Perfekcyjnee wykonanie i świetne zdjęcia! Może i mi w końcu uda się zmajstrować taki rodzinny albumik, ale jak to mówią: szewc w dziurawych nutach chodzi", i tak też jest w moim przypadku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny! A ten kolor - oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podpisuję się obiema "ręcami" pod powyższymi achami i ochami!!! Kolorystyka jest świetna, niebieski wręcz uwielbiam, wszystkie gadżety są dobrze dobrane no i zdjęcia rewelacyjne. Całość kompozycji powala na kolana. Keep going like that :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne użycie muszelek..całość super klimatyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. album jest świetny!! muszle wygladają tak jak chciałaś, naprawdę piękna praca

    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. cuudne kolory i świetny muszelkowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń