Translate

piątek, 24 sierpnia 2012

Konkurs NOWA JA

Mój maluszek w końcu wrócił z wakacji...i dlatego brakuje mi czasu na scrapowanie. Ale od czwartku zaczyna się przedszkole więc mam nadzieję, że będę więcej tworzyć bo mi tego brakuje :)

Dzisiaj chciałam WAS zaprosić do konkursu, jaki dla WAS zorganizowaliśmy w Projekcie Wagi Ciężkiej

Nasz temat to NOWA JA. Pomyślcie, czy ostatnio zaszła w Waszym życiu jakaś zmiana? Nowa fryzura, nowy ciuch, może nowa technika scrapowa? A może dopiero planujecie coś zmienić? Chcemy, żebyście pokazały nam to w Waszych pracach - na scrapach, w mini-albumach, art journalach - cokolwiek przyjdzie Wam do głowy! Opiszcie też pokrótce historie które stoją za Waszymi pracami - chcemy wiedzieć co dla Was znaczy hasło NOWA JA :)


Najlepsza praca zostanie nagrodzona bonem na 15 zł do sklepu digi-scrap.pl oraz kupką super przydasi, które na pewno Wam się spodobają!

Macie dużo czasu, bo konkurs kończy się w sobotę 15 września o północy - serdecznie zapraszamy do zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz