Translate

czwartek, 7 lipca 2016

25. Like a Boss

Kto zagląda na mojego bloga doskonale wie, żeuwilebiam kolor różówy, kwiatuszki, serduszka i inne słodkie badziewia na moich layoutach. Dlatego bardzo jestem dumna z siebie gdy uda mi się zrobić coś bardziej męskiego. Tym razem wpadła mi w ręce świetna chłopięca kolekcja Cocoa Vanilla Studio - Totally RAD.  Świetne papiery i rewelacyjne dodatki... choc jak dla mnie brakuje chipboardów... ale z tego co wiem, to w najnowszych kolekcjach już będą. Po skończeniu layout wydał mi sie zbyt szary i bury jak na dziecięcego scrapa więc postanowiłam dodać nieco koloru. A że po warsztatach z Dorotą Kopeć mam świra na punkcie ecolin musiałam ich tutaj użyć żeby go nieco pokolorować. A więc oto on... mój syn w bardzo luzackim wydaniu.

[Awesome]



1 komentarz: