Translate

środa, 31 sierpnia 2016

31. The Srappy Sketches - Mapka LO#19

Czy wy też nie możecie już doczekać się rozpoczęcia Roku Szkolnego? Kocham moje dzieci całym serce ale nie mogę się już doczekać jutrzejszego dnia. A ponieważ moja najmłodsza pociecha od poniedziałku rozpoczyna przygodę z przedszkolem więc moja radość jest w tym roku podwójna ;)

Będąc jeszcze w wakacyjnych klimatach zapraszam Was juz na drugą mapkę z moim udziałem na blogu The Scrappy Sketches. Mapka jak zwykle jest całkiem prosta i przyjemna. Zapraszam!!!!




[Summer]
Mam bardzo wiele zdjęć z wakacji do oscrapowania więc tym bardziej cieszę sie, że dzieci wracaja do szkoły. Tutaj zdjęcie mojej drugiej prawie córki w otoczeniu słonecznej i kolorowej kolekcji Simple Stories - Sunshine&Happiness. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz