Translate

wtorek, 27 września 2016

35. Adorable

W tej kolekcji zakochałam się od pierwszego wejrzenia... zapewne pisze to już kolejny raz :) Ale te dziewczęce dodatki jak małe chipboardowe laleczki albo słodkie motylki urzekły mnie od razu. I wbrew tej całej różowości i słodkości kolekcji powstał bardzo chłodny i bardzo niecodzienny dla mnie layout. Zdjęcie Gabci idealnie pasowało do tych wszystkich jednorożców z kolekcji. Layout jest dosyć oszczędny w dodatki oraz kolory... jedyny wyjątek to żółte akcenty. I nie mogłam sie oprzeć tym malutki żywicznym kokardkom :)

[Adorable]









2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba - jest w stylu, w którym nie umiem nic zrobić, a który (może własnie dlatego :P) mnie fascynuje. Piękna kompozycja i użycie złoconych elementów. A jednorożec słodki :) narysowany :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie dodatki :)
    Na pierwszy rzut oka myślałam w ogóle, że to Project Life a nie layout. A tu proszę :)
    Bardzo lubię takie kolory. Też potrafią świetnie podkreślić to, co małe dziewczynki lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń