Translate

środa, 19 października 2016

39. Thanks!

Przy okazji poprzedniej kartki powstała kolejna...tez bardzo jesienna i bardzooo mediowa... przynajmniej jak na mnie. Bo jak sie przypatrzycie moim pracom to bardzo ostroznie podchodzę do mediów? Dlaczego? Lubię w swoich pracach czystość i lubie kontrolować to co sie na nich dzieje. Niestety media tego nie dają dlatego używam ich z niezwykła ostrożnością. Jednocześnie bardzo lubię prace mocno mediowe i chlapane. Tym razem postanowiłam trochę zaszaleć i zaryzykować efekt końcowy. Bo jako nowicjusz niestety nigdy nie wiem co z tego mojego chlapania i psikania wyjdzie. Ale myślę, że tym razem efekt końcowy jest nie najgorszy więc myślę, że będe jeszcze eksperymentować :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Snip Art.



5 komentarzy:

  1. No i wyszło fajne bardzo, a ja Cię zachęcam do zabawy mediami, bo to wielka frajda, chociaż potem nie można domyć siebie i stołu, a czasem i ścian :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wiem wiem...BUIRKO MA ZARAZ PRZY OKNIE I CAŁA FIRNAKA ZACHLAPANA już jest:)

      Usuń
  2. No i wyszło fajne bardzo, a ja Cię zachęcam do zabawy mediami, bo to wielka frajda, chociaż potem nie można domyć siebie i stołu, a czasem i ścian :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ujęcie tematu - karteczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń