Translate

sobota, 17 marca 2018

19. Happy St. Patrick's Day

Dzisiaj w Irlandii obchodzimy największe irlandzkie święto, dzień Św. Patryka. Dla mnie jest jeszcze jedna okazja do świętowania. To dzień narodzin mojego najstarszego syna Alexa. Alex w tym roku kończy już 10 lat. Sama nie wiem kiedy ten czas zleciał. Ale wracając do święta Patryka. Jakiś czas temu miałam do zrobienia całkiem ciekawą kartkę. Mianowicie miała to być kartka ślubna dla Polki i Irlandczyka. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że na kartce miało się znaleźć coś charakterystycznego z obu krajów. Oto jak wybrnęłam. 



Ponieważ chciałam utrzymać kartkę w bieli ciężko mi było coś sensownego wymyślić. Tym bardziej, że kolorystyka dwóch krajów jest dosyć różnoraka i kartka byłaby zbyt kolorowa jak na mój gust. Wpadłam na inny pomysł, dlaczegoż by nie połączyć motywów florystycznych z obu krajów. I stąd mamy irlandzkie koniczynki i polskie motywy folklorystyczne. Plus fantastyczna ślubna grafika by Jane



1 komentarz: