Translate

niedziela, 31 października 2010

Halloween

Dzisiaj będzie Halloweenowo :) W Polsce nie ma takiej tradycja ale tutaj, w Irlandii, to czyste szaleństwo. Od kilku dni wieczorami chodzą przebierańcy i bawią się w pubach...a dzisiaj petardy, ogniska i sztuczne ognie poszły w ruch...idzie oszaleć :/ Ja już dawno zrobiłam Alusiowi album z zeszłorocznego balu Halloweenowego ale chciałam go właśnie dzisiaj pokazać żeby było na temat :)













Papiery znalezione w Internecie; elementy do pocięcia Twilight Postcard  firmy Pink Paislee zakupione w scrap. com oraz naklelki firmy Craft Planet - Halloween.

Jeszcze z końcówek materiałów postanowiłam zrobić Małemu scrapa...ale przyznaję się bez bicia...jedna wielka pomyłka ten scrap :/ Ale pokażę go...możecie się pośmiać ;))


I coś w mniejszym formacie ATC na wymianę na SP...chyba mogę juz pokazać...

4 komentarze:

  1. Świetny cały komplecik :) a ATC-iak mnie powalił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Aga :))))
    Ateciaka mam :)))))))) dzięki
    Buziaki :)))
    I wesołego Halloween :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. super:D a to zdjęcie z podświetloną na czerwono buźką fantastyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super albumik, scrap też, nie wiem czemu uznałas za pomyłkę:)

    OdpowiedzUsuń