Translate

wtorek, 14 czerwca 2016

20. Explore Paris

W końcu... w końcu mnie natchnęło żeby oscrapować moje fotki z 3-dniowej wyprawy do Paryża. Nigdy nie było moim marzeniem tam jechać, ale nadarzyła sie okazja więc z niej skorzystałam. I muszę przyznać...zakochałam się w Paryżu. Pomimo, że przez te dni 3 zwiedzałyśmy Paryż bardzo intensywnie od rana do wieczora i tak nie udało nam się wszystkiego zobaczyć.  Ale to jest tylko powód do tego, żeby tam jeszcze raz pojechać :)

[Explore Paris]

Użyłam tutaj papierów ze starej kolekcji October Afternoon - Boarding Pass oraz chipboardów MAMBI - travel. 


Jak widać na zdjęciach zobaczyłyśmy większośc nabardziej popularnych rzeczy jak Łuk Triumfalny, Most Aleksandra III, Katedre Notre Damme, Luwr, Wieże Eiffel, Montmartre, Plac Pigalle, Moulin Rouge, Bazylike Sacre-Coeur... niestety 3 dni to zdecydowanie za mało. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz