Translate

poniedziałek, 10 grudnia 2018

67. Kolekcja The Nutcracker

Dzięki uprzejmości wspaniałej Agnieszki z 14 Craft Bar w moje ręce wpadło ostatnio wiele nowych, nie znanych mi kolekcji. Między innymi kolekcja The Nutcracker - Bee Shabby. I to są kolejne papiery, które skradły moje serce... jak widać nie trudno skraść mi serce ;)  Nie tylko motyw przewodni ale i ilość motywów do wycięcia sprawiła, że wszystkie papiery poszły pod nożyczki w jeden wieczór. 
Oto jeden z projektów z tejże kolekcji. Jestem z tej kartki dosyć dumna bo jak widzicie nie ma na niej ani jednego kwiatka. Za to jest produkt, którego rżadko używam i nie myślałam, że użyje ich tutaj a mianowicie badgesy. Jest mi ciężko je gdziekolwiek wcisnąć ale te jakoś wyjątkowo łatwo wpasowały się w kartkę. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz