Translate

czwartek, 4 marca 2021

17. Moja pierwsza strona w junk journal

 Dzisiaj przychodzę z czymś kompletnie zupełnie innym. I szczerze mówiąc, nigdy nie pomyślałam, że idea junk journalingu tak bardzo mi się spodoba. Ale spróbowałam i teraz mam już 2 junk journale. Pokażę Wam dzisiaj mój pierwszy wpis w journalu, który jest inspirowany słowami. 

Słowo na dziś to lockdown czyli tłumacząc zakaz wyjścia. Wpis zrobiłam w dzień, gdy po raz kolejny ogłoszono w Irlandii przedłużenie lockdownu. Chciałam go zrobić w stylu vintage ale kolory same pchały mi sie pod rękę.

Jesli chcecie sie dowiedzieć więcej na temat Junk Journaling zapraszam na grupę FB I like 14 Craft Bar, gdzie przez cały miesiąc będę Was inspirować i gdzie będziecie mogli zdobyć wiele informacji na ten temat.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz