Translate

środa, 5 maja 2010

Kolorowo i pastelowo

Dzisiaj kolejny szybki pościk bo choróbsko mnie wzięło, z nosa mi kapie jak z kokotka i nie mam na nic siły...nawet na robienie kartek. Dlatego pokażę Wam stare dzieła, których nie miałam jeszcze przyjemności wam pokazać i które jakimś dziwny trafem nadają się na kilka wyzwań.

Moja pastelowa ślubna kartka powędruję na wyzwanie Paper Play Challenges oraz Everybody-art-challenge, gdzie trzeba wykonac kartki właśnie w pastelowych kolorach.



A karteczka dla Mamy na dzień Matki idzie na wyzwania
- The pink elephant challenge pt. Mommy I love you
- Paper Sundaes gdzie trzeba użyc kolorów żółtego, czerwonego i zielonego


6 komentarzy:

  1. Beautiful cards, love all the flowers! Thank you for joining us this week at Paper Sundaes!

    OdpowiedzUsuń
  2. So pretty, love the little ladybugs in the centre of your flowers! Thanks for playing along with us at Paper Sundaes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kartki, zwłaszcza slubna mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!!
    Ślubna jest bardzo elegancka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh what a gorgeous cards, fab colours.
    luv
    Debby

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely card! Thanks for joining us at Paper Sundaes!

    OdpowiedzUsuń