Translate

czwartek, 6 maja 2010

Tajemniczy Ogród

Ostatnio trafiłam na kolejny polski blog wyzwaniowy, który strasznie mi się spodobał - Diabelski Mlyn. Dlatego postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu na tym blogu, którego tematem są kwiaty. Akurat wpadł mi w ręce mój ostatni scrap, który jak ulał do tego pasuje. Zdjecie zostało wykonane w Japońskim Ogrodzie w Powerscourt Gardens pod Dublinem. Przepiękne miejsce, szczególnie teraz wiosną gdy wszystko kwitnie :))




Chciałam jeszcze wspomnieć o nowym blogu wyzwaniowym, który dopiero się tworzy - Tworczy-pokoj. Poszukiwani są projektanci do tego bloga i chyba złożę swoją kandydaturę. A co tam, raz kozie śmierć, nie jestem mistrzem ale mam dużo czasu, chęci i zapału więc mogę sie przydać :)))

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zgłoszenie do Twórczego Pokoju :D
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny i baaardzo tajemniczy ten Twój ogród bardzo jestem ciekawn czy bedzie ciąg dalszy zwiedzania ???? Pozdrawiam Ewa DT Diabelski Młyn

    OdpowiedzUsuń