środa, 27 października 2010

Jesień

Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi sie wysłąć tego posta, bo strasznie mi wariuje funkcja dodawania zdjęć :/ Też macie taki problem albo to tylko mój komputer szaleje??? W każdym bądź razie pokażę wam dzisiaj mojego pierwszego jesiennego scrapa. Zdjęcia zostały zrobione w słynnym dublińskim parku - St. Stephen's Green. Powstała wtedy całkiem fajna sesja więc może i jakiś albumik powstanie :))





I jeszcze pudełeczko na wyzwanie do Twórczego Pokoju. W końcu zmuszono mnie do udekorowania pudełka, w którym trzymam nasze listy miłosne. Ah jak ja je uweilbiałam pisać...i ten dreszczyk emocji, gdy sié czekało na taki list :))



Papiery: K&Company - Handmade; znaczki to Communique Collection Graphic 45, Collage Embossed Paper K&Company oraz kwiaty ze scrap.com; ramka, klucz i zamek ze Scrapińca.

Dziękuję za odwiedziny i wasze komentarze, dzięki którym chce mi się tworzyć :))

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciepły jesienny klimat, taką jesień lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oglądam Twoje prace, to zawsze mówię, kurcze, ale boskie...i jakoś nigdy nie chce być inaczej.Szczególnie scrap jesienny przecudowny. Uwielbiam taką kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam problem za wstawianiem zdjęć ale za parę dni wszystko wróciło do normy to była wina serwera

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienny scrap urzekający! Model cudo! Ja też muszę pomyśleć o takim miłosnym pudełeczku... Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. scrap super pudełko też :D a mały to miał niezłą zabawę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, ciepły i klimatyczny scrap :D Taką jesień poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm! też mam takie listy, ale w zwykłym pudełku..w takim razie coś muszę z nim teraz wymyśleć. Zainspirowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń