Translate

czwartek, 6 stycznia 2011

Wiosennie

Wczorajszy wieczór był bardzo pracowity dla mnie...jak zaczęłam scrapować 19 tak skończyłam o 1 w nocy, ale opłacało się...powstało kilka naprawdę fajnych rzeczy....przynajmniej ja tak uważam :)) 

- Kalendarz 2011-
Dwa razy go poprawiałam...nadal nie jestem całkowicie zadowolona, bo jest dosyć skromny, ale przynajmniej wiem, że nic się z nim nie stanie w mojej torebce, w której panuje wieczny bałagan :))



- HI-
Ponieważ muszę się odezwać do kilku osób postanowiłam to zrobić za pomocą tych karteczek, aby mi wybaczyły moje długie milczenie :)) Jedna na wyzwanie SP wg tej mapki.



Druga na wyzwanie The Color Room wg tej palety




-Pierniczki-
Powstało także ATC na wyzwanie SP...zawsze obiecuję sobie, że zrobię pierniczki na święta ale nigdy mi ta moje obietnica nie wychodzi, więc chociaż tak mogę je zrobić :))


To na tyle dzisiaj kochane kobitki, dziękuję wam, że mnie odwiedzacie!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz