Translate

poniedziałek, 7 lutego 2011

Diabelskie wyzwanie oraz...

Dzisiaj w Diabelskim Młynie ruszyło kolejne wyzwanie tym razem już z nowym składem DT...w tym i mną :)
Temat 12 wyzwania brzmi: 3 kolory...obojętnie jakie byleby 3. 
Oto moja propozycja, użyte kolory to: biały, zielony i turkusowo-niebieski.


Po raz pierwszy od czasu gdy zaczęłam prowadzić bloga dostałam wyróżnienie...a nawet 2 :) Zaszczyt ten przyznały mi 3 osóbki Pampuch, Novinka oraz Marika-handmade. Dziękuję Wam Kobitki!!!! Według zasad  mam przekazać wyróżnienie dalej aż 10 blogom...co niestety przy odwiecznym braku czasu jest nie łatwe. Jak na razie poprzeglądałam wasze blogi i wybrałam 4, oto one:


To co tworzycie jest piękne i uwielbiam odwiedzać wasze blogi!!!! To dla WAS!!!!



Zasady przyjmowania i dawania wyróżnień:
  • Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
  • Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
  • Umieścić na swym blogu odznaczenie.
  • Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
  • Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

13 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuję, szczególnie że parę dni temu też przyznałam Ci wyróżnienie, pewnie przeoczyłaś :))))http://marika-handmade.blogspot.com/2011/02/pitu-pitu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka ,taka dostojna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana:-) Ja też bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie jest mi bardzo miło i dziękuję, że u mnie bywasz - nie lubię niestety takich "łańcuszkowych akcji" więc nie posyłam dalej ;-)
    Kartka mnie zachwyca - cudne, spokojne kolorki i piękna kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa... przepiękna!! taka zwiewna i delikatna, ach... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. I vice versa...ja również uwielbiam Twój blog, uwielbiam to, co robisz i dziękuję Ci serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka ..i w dodatku w ulubionych przeze mnie kolorkach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi friend, I love to come by, there are always many beautiful things, congratulations, beijokas ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie:))

    OdpowiedzUsuń