Translate

środa, 2 marca 2011

Duże, małe i malutkie

Teraz kila słów wytłumaczenia co do poprzedniego posta. Nie miałam czasu nic napisać, bo tak długo zwlekałam z wysłaniem swojego zgłoszenia, że w końcu zrobiłam to na ostatnią chwilę.  Wiem wiem nie mam szans tym bardziej, że niewiele robię prac w stylu Vintage. Ale jestem totalnie zakochana w papierach Once upon a Springtime i tak zamarzyło mi się projektować dla Graphic 45...może marzenie się spełni :)
W końcu po tygodniowym chorowaniu i małych problemach w domu zaczęłam działać. I dzisiaj Wam pokażę co stworzyłam wczorajszego wieczora, głównie na wyzwania:)

- On Your Weeding Day -
Kartka na wyzwanie SP inspiracja kulinarna bezy...ma być krucho i delikatnie w kolorach bieli, beżu i ecru. Dla mnie takie kolory kojarza się tylko i wyłącznie ze ślubem więc powstała taka trochę inna kartka ślubna.


- MMo A jak Artystka -
Co raz bardziej zakochana w małych formach nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań na Craft Artwork...spróbujcie, naprawdę można stworzyć cudeńka na tak małej powierzchni.


- Rinchies - zwierzęta mórz i oceanów -
To co zrobiłam nie jest niczym specjalnym ale zróbcie coś fajnego na powierzchni koła o średnicy 2,54!!! Ja wymiękłam, ale dziewczyny z Craft Artwork zrobiły malutkie cudeńka.


8 komentarzy:

  1. Kartka cudownie ulotna i subtelna. Mała forma genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała forma zachwycająca. Kartka też śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace !!!
    Twoje MOO jest mega fantastyczne !!!!
    CUDOWNE

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka prześliczna, subtelna i taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest konik morski na rinchu (od niedawna wiem co to jest ;), kartka i Moo też swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę cudeńka stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne praca, zwlaszcza te malenstwa, uwielbiam motyw manekina wiec Twoje MOO od razu przyciagnelo moje oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i delikatna kartka ślubna :)

    OdpowiedzUsuń