Translate

wtorek, 26 kwietnia 2016

14. Z tęsknoty za latem

No bo jak tu nie tęsknić za latem skoro pogoda nas jak na razie nie rozpieszcza. Mamy 26 kwietnia a w Dublinie pada grad (!?!?). Ja sie pytam gdzie te globalne ocieplenie? ;) A tak wracając do posta...tak tęsknie za takim prawdziwym latem... ze słońcem, gorącem i opalenizną. Może w tym roku lato w Irlandii nas zaskoczy. Heh... . Ok koniec tego marudzenia. Dzisiaj pokażę Wam layout, który stworzyłam dla Hey Little Magpie. Mojego kwietniowego posta możecie zobaczyć TUTAJ

{Fun in the Sun}
Ideą tego layoutu było pokazanie wszystkich elementów składających sie na lato. Użyłam świetnych elementów z ephemera pack z kolekcji Fun in the Sun firmy Pebbles. 


Wykorzystałam tutaj papiery Bella Blvd z kolekcji Fresh Market. Na początku bardzo sie bałam pracy z tą kolekcja. Papiery maja bardzo mocne i wyraziste kolory...nie koniecznie moje kolory. Ale bardzo szybko sie do nich przekonałam. 


Bardzo mi sie spodobał motyw krzyżówki w jednym z papierów z innej kolekcji Bella Blvd - Family Frenzy - Daily Details. Postanowiłam go dodać jako element tła. 


Ponieważ ostatnio szaleję na punkcie wszelkiego rodzaju cyferek. Tutaj użyłam foliowych cyferek od Becky Higgins. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz