Translate

środa, 2 listopada 2016

42. Moja mapka LO dla The scrappy Sketches

Tak przyszedł czas i na mnie więc bardzo Was proszę bądźcie wyrozumiali. Tym bardziej, że to moja pierwsza mapka. Na wyzwanie zapraszam TUTAJ. A oto moja mapka i jej interpretacja.




Muszę się przyznać, że najpierw powstał ten LO's... i to dosyć dawno temu a dopiero później mapka do niego...tak mi było po prostu łatwiej. 





Ja wiem, że robienie scrapów nie jest jeszcze zbyt modne u nas ale bedzie mi bardzo miło jeslie wexmiecie udział w moim wyzwaniu. Tym bardziej, że nagrodą jest mała paczuszków przydasiów sponsorowana przez mnie :)

3 komentarze:

  1. Już mam nawet pomysł na ta mapkę ;-)
    A Twój jest naprawdę energetyczny, tyle się na nim dzieje, ale tak pozytywnie :-) Idealna oprawa dziecięcych klimatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Bedzie mi niezmiernie miło jeśli weźmiesz udział w moim wyzwaniu :)

      Usuń
  2. Super! Tyle energii, kolorów :)

    OdpowiedzUsuń