Translate

wtorek, 22 listopada 2016

44. Nadszedł ten czas

kiedy trzeba się w końcu wziąć za kartki świąteczne. W porównaniu do reszty kartkowego świata bardzo późno, ale ja postanowiłam sie trochę dłużej cieszyć z jesiennych i halloweenowych klimatów. Do zrobienia kolejnych kartek świątecznych zachęciły mnie fantastyczne 2 kolekcji My Mind's Eye - Sugar Plum i Comfort&Joy. Dwie w bardzo róznych stylach - Sugar Plum bardzo romantyczna i mroźna, Comfort&Joy tradycyjna w czerwieni i zieleni.


Tak jak pisałam słodka kolorystyka - turkus i różowy. Oczywiscie musiałam dodac kwiatki - tutaj moje "poisencje" z foamiranu. I moje ulubione maleństwa - miniaturowe frędzle od Maggie Holmes.


Świąteczna kartka w różu to dla mnie nowość muszę przyznać. I chyba już więcej w tym kolorze nie poeksperymentuję.


4 komentarze:

  1. Te karteczki są przesłodkie! :) Takie nietypowe, podobają mi się bardzo :) Kolekcja MME Sugar Plum skradła i moje serce i już czeka w kolejce na pocięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie, śliczne kolory i warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "cukiereczki" wśród karteczek;)

    OdpowiedzUsuń