Translate

środa, 26 kwietnia 2017

18. Mój albumowy art journal

Dzisiaj chcę wam pokazać pewną nowość dla mnie - art journal. Ale nie jest to taki zwykły art journal bo kto zna moje prace wie, że mixed mediowym znawcom to nie jestem. Ale zawsze chciałam mieć takie miejsce, w którym mmogę próbwać różnych nowych rzeczy, których próbować się boję na kartkach czy też scrapach. Dlatego mam to - art journal, który jest jednocześnie albumy z najlepszymi zdjęciami z każdego miesiąca tego roku.

{Styczeń}
Użyłam tutaj kolekcji Piątek Trzynastego -  Kolory Miłości, papierów, kart do journalingu i oczywiście naklejek.



{Luty}
Tutaj natomiast poszły w ruch nożyczki i najnowsze miniPlakaty, które nie tylko nadają sie do ramki na ścianę ale jak widać można z nich również wyciąć przepiekne kwieciste wzory. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz