Translate

środa, 11 lipca 2018

34. Kartka z flamingiem

Gdy dzieci mają wakacje i są z tobą w domu 24ha wena gdzieś najzwyczajniej w świecie ucieka. Codziennie obiecuję sobie, że wieczorem siądę przy biurku i coś zrobię, niestety codziennie też  zmęczenie wygrywa z chęcią tworzenia. Jedyny plus tego taki, że wróciłam do czytania, z którym ostatnio u mnie kiepsko... choć co rusz obiecuję sobie, że to się zmieni. Czasami jednak w ręce wpadają takie kolekcje, które od razu uruchamiają szare komórki i proces twórczy. Tak też było z najnowszą, letnią kolekcją Piątek Trzynastego - Let's flamingle. Uwielbiam tropikalne klimaty i nie mogłam się doczekać aż ta kolekcja do mnie dotrze i oprzeć żeby jej od razu nie pociąć. Oto rezultat, bardzo lekka i kolorowa kartka urodzinowa z flamingiem... uwielbiam flamingi ale to papużki z kolekcji skradły moje serce.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz