Translate

wtorek, 27 listopada 2018

63. Tutorial jak zrobić scrapa Live Love Laugh

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam krótki kurs na scrapa, którego pokazywałam w ostatnim poście. 



Tutorial ten jest dla osób początkujących, każdy krok jest dokładnie opisany i obfocony. Do zrobienia layouta użyłam jednej z pierwszych kolekcji Mintay Papers - Together. Zpraszam!!!

PRZYGOTOWANIE

1. Z papieru w serwetki wycinamy kwadrat 5x5 serwetek żeby wyszedł nam ażurowy brzeg.


2. Z papieru w kwiatowe kompozycje wycinamy 3 małe wieńce, które przecinamy na pół.


3. Z papieru w serwetki wycinamy 1 pasek serwetek i przecinamy go wzdłuż.


4. Wycinamy 3 duże balony i 1 mały.


5. Wycinamy 2 boczne kompozycje kwiatowe. 



TWORZYMY KOMPOZYCJĘ

1. Serwetkowy kwadrat przyklejamy na środku wybranego papieru. U mnie również różowy bo fajnie się komponuje ze zdjęciem, które wybrałam do scrapa.


2. W poprzek przyklejamy nasze kompozycje kwiatowe oraz pasek wycięty z papieru.


3. Przyklejamy naszą serwetkową girlandę. Na każdym łączeniu serwetek lekko je wyginamy żeby girlanda ładnie się nam ułożyła. Klej nakładamy tylko na górny pasek tak aby dolną część można było lekko odgiąć. Pod girlande przyklejamy równiez nasze kwiatowe wienće. Klej dajemy tylko na końce, żeby mozna je było również odgiąć. Przyklejamy naszą fotkę, ja używam taśmy dwustronnej. 



4. Żeby nie tracić gąbeczek 3D, na scrapie wszystko podklejam resztkami tekturek. Tutaj przyklejamy nasze balony właśnie na tych resztkach tekturek żeby uzyskać efekt trójwymiarowości.



5. Oto nasza podstawowa baza scrapa. Teraz można poszaleć z dodatkami lub po prostu dodać tytuł i scrap gotowy. 


6. Nie byłabym sobą gdyby nie postanowiła jeszcze trochę podrasować tego scrapa. Ale czym? Hmmm co jeszcze mi się kojarzy z balonami... oczywiście jeszcze więcej girland i chorągiewek. Za pomocą wycinaków wycięłam z papieru parę trójkątnych girland i pododawałam je pomiędzy balonami i krawędziami i w innych wolnych miejscach. Powyginałam tutaj trochę te nasze serwetkowe girlandy żeby nadać im efektu 3d.


7. Jeszcze tylko parę chipboardów i tytuł i scrap gotowy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz