Translate

sobota, 23 października 2010

Inny album

Dawno temu powstał taki albumik, trochę inny od tych wszystkich, które zrobiłam do tej pory. Niestety pod koniec już weny zabrakło i nie zrobiłam okładki i chyba już nie zrobię. Bo tak właśnie mam, jak nie skończę czegoś od razu to potem już nie umiem wrócić do tego klimatu i nie potrafię dokończyć pracy :/







Na wielu bloga widzę, że już zagościł świąteczny nastrój. Ja jestem jeszcze na etapie robienia jesiennych i halloweenowych prac, które wkrótce zobaczycie. A świąteczne klimaty tak myślę, że zacznę w listopadzie o ile będę miała czas bo w przyszłym tygodniu wracam do pracy :/ Po 2,5 roku siedzenia z dzieckiem w domu, wracam do robienia kariery hihihi :)) Ale tylko na pół etatu, 3 dni po 8 godzin więc nie jest źle. A jeszcze a propo Świąt czy któraś z was widziała świąteczną kolekcję Yuletide firmy K&Comapny???? JEST CUDOWNA!!!! Na żywo wygląda jeszcze lepiej :))

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne są te Twoje prace! Zachwycam się za każdym razem.
    Świąteczna kolekcja fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny album i szkoda żeby się zmarnował ... przecież bez okładeczki też może być:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super albumik!!! A model jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń