Translate

poniedziałek, 11 lipca 2011

Ciasteczkowy potwór...

...przekornie bo niestety żadnych pyszności nie robili tylko zwykle kopytka, zwane po włosku gnocchi. Ale ponieważ zostało mi zdjęcie i papiery z albumu, który wcześniej robiłam postanowiłam zrobić również scrapa. Scrapik ten powstał wg mapki na wyzwanie Once upon a ...sketch...mam nadzieję, że moja interpretacja nie jest daleka od oryginału....






A ze ścinków powstała jeszcze taka sobie karteczka wg mapki na wyzwanie SP z zeszłego tygodnia.


7 komentarzy:

  1. Śliczny scrap, a kartka rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. So pretty & the card is also gorgeous - thank you for sharing with us at Once Upon a Sketch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow wow .. absolutely exquisite .. love it all...big hugz x
    thanks for playing with us ..x

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful...love the non-square format.
    Thanks for taking part in our OUAS challenge!
    Irma

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace ....
    szczególnie scrap - moc kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Really really love your page!! Beautiful work!Thanks for playing along at OUAS!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice! Love the way you created a scene on your lo and that card is so pretty!

    OdpowiedzUsuń