Translate

wtorek, 19 czerwca 2012

Mój art-journal????

Znak zapytania bo właściwie nie iem jak to nazwać...art-journal? smash? notatnik? Nie wiem. 
Natomiast wiem, że bardzooo mi się to podoba :)

1. Moja pierwsza "profesjonalna" sesja zdjęciowa...tak to można ująć. Robienie dobrych zdjęć nie jest takie łatwe jakby się wydawało...trzeba o wieluuu rzeczach pamiętać.


 2. Jedno z moich ulubionych dań dietetycznych...naprawdę pyszna :)


 Temat z The 30 day journal challenge.  A ponieważ nie mam czasu aby codziennie robić wpis, robię tylko wybrane.
3. What does summer feel like?  What does summer look like?  What does summer smell like?  What does summer sound like? and What does summer taste like?  Use all of your senses to describe this wonderful season.  Have fun!



 4. On this day in 1867, Frank Lloyd Wright was born. Wright was a well-respected architect. He designed a number of famous homes. If you were able to design the house of your dreams, what would it look like?
Ponieważ kompletnie nie potrafię rysować, z pomocą przyszedł mi Pinterest...wnętrze mojego domku :)


5 komentarzy:

  1. Agunia normalnie kocham Cię :))), oczywiscie strona z Alusiem dla mnie jest the best, wszystkie sa zresztą piekne. Ja za artjournaling i collage dam sie pokroic :))),ciesze się,ze i Ty zlapalas bakcyla. Cudoooo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wpisy :) choć ja idei jurnalingu jakoś nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne - jakkolwiek nazwać te formę! Bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Strrrasznie podobają mi się Twoje wpisy :))
    Cudeńka!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Jestem na serio zachwycona....strasznie mi się to podoba... sama myślę o czymś takim jak tylko przeczytam o "smash-ach"... ale Twoje wykonanie mnie totalnie zachwyciło :)

    OdpowiedzUsuń