Translate

środa, 15 sierpnia 2018

37. Dekoracja słodkiego stołu

Wybaczcie przerwę, ale przez 2 tygodnie wypoczywałam w Polsce na urlopie. Ale wracam do Was z nową energię, nowymi pomysłami i projektami. Zanim jednak zacznę muszę się pochwalić newsem... zostałam częścią DT Mintay Papers!!!!! Jestem zaszczycona, że znalazłam się w tak zacnym gronie... tym bardziej, że fanką Karoli, jej prac i papierów jestem od samego początku mojej przygody ze scrapbookingiem. 


Tak więc dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą inspiracją... dodatkami do słodkiego stołu jaką miała przyjemność zrobić moja firma Throw a Party w zeszłą niedzielę. Był to stół zrobiony w stylu vintage także papiery z kolekcji Wanderlust i Springtime pasowały idealnie do zrobienia dodatków jakimi były małe pudełeczka na słodycze oraz dekoracji do muffinek.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz