Translate

poniedziałek, 29 listopada 2010

Nie świątecznie

Normalnie natura oszalała...kto to widział śnieg w listopadzie w Irlandii????? A tutaj już od 2 dni mamy aż 4 cm śniegu??? A ja muszę w adidasach latać w taką pogodę bo nie przygotowana na mróz i śnieg :// Kartki świąteczne nadal produkuję w ilościach hurtowych ale na razie postanowiłam sobie zrobić kilkudniowa przerwę i oderwać się trochę od świątecznych klimatów i zrobić coś innego. Dzisiaj hurtowa pokażę wam wszystkie moje prace dla SP...choćbym nie wiadomo jak była zawalona innymi rzeczami dla Scrapujących zawsze muszę coś zrobić. W zeszłym tygodniu tematem przewodnim był DOM.

Zaległy Art Journal pt. Jak się czuję ze swoim imieniem??


Kartka świąteczna lub zimowa w kształcie domu albo z motywem domu.


ATC pt. Dom


Scrap - dowolna interpretacja DOMU. Dla mnie dom jest tam gdzie jest moja rodzina czyli moje dziecko i mąż i nasz miłość. Scrap zrobiłam do tej mapki 5.






5 komentarzy:

  1. Ale fajna z Was rodzinka, scrap szalenie mi się podoba. I ramka na kartce...super! Wszystko zresztą fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, scrap jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ;)
    Hmm.. ja mieszkam w PL i duużooo śniegu ;( :(
    ze 30cm ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. scrap i kartka rewelacyjne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak slicznie, az milo popatrzec

    OdpowiedzUsuń